South Africa Flag logo

South African Skeptics

April 24, 2019, 22:25:48 PM
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Go to mobile page.
News: Please read the posting guidelines before posting.

Skeptic Forum Board Index   Help Forum Rules Search GoogleTagged Login Register Chat Blogroll  
Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Down
  Print  
Author Topic:

Die einde is naby - 21 Mei 2011

(Read 24350 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Faerie
Hero Member

Skeptical ability: +10/-2

« Reply #15 on: February 07, 2011, 11:45:39 AM »

Quote from: The Real Actual Bible
And lo, that day will be upon us, and it will be heralded by great tragedies, and a guy in shorts and slops with his bakkie.

True story.

Ah gods!! BWhahahahahahaa!!! Sitting here in my corner ducking my head under the laptop's screen snorting hysterically!
GCG
Hero Member

Skeptical ability: +8/-4

skeptical mantis is skeptical

adele horn
« Reply #16 on: February 07, 2011, 11:48:42 AM »

Quote from: The Real Actual Bible
And lo, that day will be upon us, and it will be heralded by great tragedies, and a guy in shorts and slops with his bakkie.

True story.

silverton translation:
and chekkit; there can like to be day, ne, that serious kak will moer you.  And this oke wearing his kiff blou bull broeks, and his plakkie, and his ford, he will be the oke bringing the kak.  this oke wil the same oke, that in the gym, will be gooi-ing the leg-press ding, and his eiers will fall from his polyshorts.  THAT oke, is that guy will that kan like to bring the kak.  buy him a beer.  or give him your daughter.  your gefok anyways.
Brian
Hero Member

Skeptical ability: +8/-1

I think therefor I am, I think

« Reply #17 on: February 07, 2011, 11:50:47 AM »

julle verstaan nie...die ou se sign se prepare to meet thy God o Israel...die hulle wat gaan afkak...ons is OK.
GCG
Hero Member

adele horn
« Reply #18 on: February 07, 2011, 11:51:59 AM »

volgens zuma hou hy die keys to paradise, so vote ANC, en jy is oraait.
Tweefo
Hero Member

Skeptical ability: +9/-0

« Reply #19 on: February 07, 2011, 11:56:18 AM »

Ek wil hierdie ounens wet dat niks sal gebeur nie. Ek kan nie verloor nie. As die aarde sou vergaan sal die wettenskap die minste van my probleme wees. Indien nie, moet hulle uitbetaal. Probleem is dat die bybel se jy mag nie dobbel nie.
GCG
Hero Member

adele horn
« Reply #20 on: February 07, 2011, 12:27:12 PM »

In 2 Peter 3:8, which is quoted above, Holy God reminds us that one day is as 1,000 years. Therefore, with the correct understanding that the seven days referred to in Genesis 7:4 can be understood as 7,000 years, we learn that when God told Noah there were seven days to escape worldwide destruction, He was also telling the world there would be exactly 7,000 years (one day is as 1,000 years) to escape the wrath of God that would come when He destroys the world on Judgment Day. Because Holy Infinite God is all-knowing, He knows the end from the beginning. He knew how sinful the world would become.

Seven thousand years after 4990 B.C. (the year of the Flood) is the year 2011 A.D. (our calendar).

4990 + 2011 – 1 = 7,000

[One year must be subtracted in going from an Old Testament B.C. calendar date to a New Testament A.D. calendar date because the calendar does not have a year zero.]

Thus Holy God is showing us by the words of 2 Peter 3:8 that He wants us to know that exactly 7,000 years after He destroyed the world with water in Noah’s day, He plans to destroy the entire world forever. Because the year 2011 A.D. is exactly 7,000 years after 4990 B.C. when the flood began, the Bible has given us absolute proof that the year 2011 is the end of the world during the Day of Judgment, which will come on the last day of the Day of Judgment.

Amazingly, May 21, 2011 is the 17th day of the 2nd month of the Biblical calendar of our day. Remember, the flood waters also began on the 17th day of the 2nd month, in the year 4990 B.C.

http://21may2011.com/

Hermes
Hero Member

Skeptical ability: +18/-2

« Reply #21 on: February 07, 2011, 15:31:38 PM »

volgens zuma hou hy die keys to paradise, so vote ANC, en jy is oraait.
Vir die ANC sal 20 Mei `n ideale datum wees vir die munisipale verkiesings.
Deezil
Moo-Moo
Newbie
*

Skeptical ability: +0/-0

johan.burke DeezilDude
« Reply #22 on: February 08, 2011, 13:35:50 PM »

Fokkit maar hierdie mense is gerook ... hoeveel keer moet hierdie Camping poepol nog verkeerd wees voor mense besef hy is 'n quack?

Weet ook nie hoe de F hulle by 4990 b.c uitkom nie? Gee nie rerig om nie, wonder maar net hardop?
VAKTAP
Newbie
*

Skeptical ability: +1/-0

« Reply #23 on: February 15, 2011, 09:03:28 AM »

Dit is verkeerd.

Die Here Jesus het aan my geopenbaar deur die Heilige Spook dat Hy sal terugkeer 21 Desember 2012
Lilli
Sr. Member

Skeptical ability: +3/-0

Lelani Stolp
« Reply #24 on: February 15, 2011, 09:45:04 AM »

Dit is verkeerd. Die Here Jesus het aan my geopenbaar deur die Heilige Spook dat Hy sal terugkeer 21 Desember 2012
Dis funny, want die here jesus is nogal 'n betroubare dude, en ek kon sweer ek en hy het 'n afspraak om 'n bier te gaan drink om sy verjaarsdag te vier in 2012.
Hermes
Hero Member

Skeptical ability: +18/-2

« Reply #25 on: February 15, 2011, 12:10:59 PM »

Dit is verkeerd. Die Here Jesus het aan my geopenbaar deur die Heilige Spook dat Hy sal terugkeer 21 Desember 2012
Dis funny, want die here jesus is nogal 'n betroubare dude, en ek kon sweer ek en hy het 'n afspraak om 'n bier te gaan drink om sy verjaarsdag te vier in 2012.
Dis wonderlike nuus, Lilli - daar's bier in die hemel!  Ek het begin dink ons sal die hele tyd moet harp of siter speel en lofliedere sing.  En as jy by die hek kan inkom, kan enigeen.
Lilli
Sr. Member

Skeptical ability: +3/-0

Lelani Stolp
« Reply #26 on: February 15, 2011, 12:41:56 PM »

Dis wonderlike nuus, Lilli - daar's bier in die hemel!  Ek het begin dink ons sal die hele tyd moet harp of siter speel en lofliedere sing.  En as jy by die hek kan inkom, kan enigeen.
Evil Lofliedere tot bier - the true god is worthy of much praise and may manifest herself in mysterious, unexpected, ice-cold and bubbly ways...
cyghost
Skeptically yours
Hero Member

Skeptical ability: +12/-1

Carpe diem

« Reply #27 on: February 15, 2011, 14:01:32 PM »

Nou maak julle my net dors...
cyghost
Skeptically yours
Hero Member

Skeptical ability: +12/-1

Carpe diem

« Reply #28 on: April 19, 2011, 10:15:39 AM »

Dit is omtrent sulke tyd... is almal gepak?

Met al die aardbewings, tsunamis, vöel griep, onrus, oorloë en gerugte van oorloë is hierdie werklik enige eind tye guru se nat droom is dit nie?  Cheesy

Yawn
GCG
Hero Member

adele horn
« Reply #29 on: April 19, 2011, 11:04:15 AM »

my bunker is gegrawe, en ek het gestock met baked beans en bottle water.
zombie jeebus moet kom, ek is reg vir hom.

omfg, het nou net 'n apiphany gehad!  as jesus terugkom, obviously as 'n zombie, since hy dood is en shit, gaan hy almal wat hy raakloop, byt en infect.  so, daar is die zombie apocalypse!!

in that case, waar is my baseball bat en chainsaw. 

remember children, allways double tap!
Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Up
  Print  

Jump to: