South Africa Flag logo

South African Skeptics

December 09, 2018, 23:49:07 PM
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Go to mobile page.
News: Follow saskeptics on twitter.

Skeptic Forum Board Index   Help Forum Rules Search GoogleTagged Login Register Chat Blogroll  
Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Down
  Print  
Author Topic:

Die einde is naby - 21 Mei 2011

(Read 24138 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Faerie
Hero Member

Skeptical ability: +10/-2

« Reply #30 on: April 19, 2011, 11:20:53 AM »

Met al die aardbewings, tsunamis, vöel griep, onrus, oorloë en gerugte van oorloë is hierdie werklik enige eind tye guru se nat droom is dit nie? 

Not to mention die gemors in Jo'burg se strate en die rotte (en katte en daai verskriklike vet duiwe) wat 'n absolute ball het tussen die sakke nie. Die stank is ongelooflik en jy ry so koes-koes wydsbeen oor die witlyn voor aankomende verkeer in (wat dieselfde doen) sodat jou kar nie bevuile word nie.

Ja-nee, the murky waters of hell is upon us for sure.
Brian
Hero Member

Skeptical ability: +8/-1

I think therefor I am, I think

« Reply #31 on: April 19, 2011, 11:32:41 AM »

Ja-nee, the murky waters of hell is upon us for sure.
miskien maar net die inkompetensies van 'n fokken spul lui mense..maar nou ja  WTF!! miskien is dit ons hel!
GCG
Hero Member

Skeptical ability: +8/-4

skeptical mantis is skeptical

adele horn
« Reply #32 on: April 19, 2011, 11:59:26 AM »

ek wonder hoe lank dit gaan wees voor ons locals ook gatvol raak vir die 'political elite' wat soos rockstars lewe.  dis inevitable.  en, hopenlik, skrik ons president wakker vinnig.  hier is 'n kakhuis vol mense wat soos animals lewe, want die govament is te beig om tenders uit te gee, te travel, vrouens en kinders bymekaar te maak. 
BoogieMonster
NP complete
Hero Member

Skeptical ability: +19/-1

« Reply #33 on: April 19, 2011, 17:11:45 PM »

Hmm, is dit te laat dat ons vra dat die gelowiges hulle testamente aan ons (my) uitmaak, effektief 22 Mei 2011? Ek meen hulle en hulle gespuis gaan hemel toe, ek moet hier op aarde sit (of vrek, monetary pascal's wager?), atleast kan hulle my hulle stuff gee om te smous aan ander heidene (Daar sal baie prokureers wees om die kontrakte te behartig).

Persoonlik hoop ek die ANC is RERIG die weg na die hemel. Dan's ons in vir 'n paradys. Moet net 'n plan maak met daai ateistiese see otters waneer die ateiste in charge is. Miskien voorkom ons die groot ateistiese wereld oorlog!
bluegray
Administrator
Hero Member

Skeptical ability: +9/-3

saskeptics
« Reply #34 on: April 19, 2011, 22:21:23 PM »

http://singularityhub.com/2011/04/19/skynet-becomes-aware-launches-nuclear-attack-on-humanity/
Faerie
Hero Member

« Reply #35 on: May 04, 2011, 09:42:27 AM »

Heh, lees bietjie hier, die mense is werklik van hul trollies af:

http://edition.cnn.com/2011/LIVING/03/06/judgment.day.caravan/index.html

They're wearing sweatshirts and other clothing announcing the "Awesome News," that Judgment Day is coming on May 21. On that day, people who will be saved will be raptured up to heaven. The rest will endure exactly 153 days of death and horror before the world ends on October 21. That message is splashed across their five sleek, vinyl-wrapped RVs, bearing this promise: "The Bible guarantees it!"

But Camping also happens to be the man who once said September 6, 1994, would be the big day.

He explains now that he originally thought 2011 was the year, but a few verses tripped him up and he concluded that the Great Tribulation might get cut short. There was still scripture he was grappling with, end-time signs that were to come -- he points to the gay pride movement as one of them -- and truths that had yet to be revealed, "but because of the urgency of time I had to get it out quickly," he says of his previous warning.

This time around, he has no doubts.

"I know it's absolutely true, because the Bible is always absolutely true," he says. "If I were not faithful that would mean that I'm a hypocrite."

Cheesy

But they also believe that before he created the world, God predetermined who will be saved when the Rapture comes. So if you're not part of the elect, the 2% to 3% of the world destined to be saved....

Ai...

GCG
Hero Member

adele horn
« Reply #36 on: May 04, 2011, 09:59:58 AM »

Hermes
Hero Member

Skeptical ability: +18/-2

« Reply #37 on: May 04, 2011, 16:27:28 PM »

volgens zuma hou hy die keys to paradise, so vote ANC, en jy is oraait.
Vir die ANC sal 20 Mei `n ideale datum wees vir die munisipale verkiesings.
Ek was twee dae uit.
cyghost
Skeptically yours
Hero Member

Skeptical ability: +12/-1

Carpe diem

« Reply #38 on: May 19, 2011, 09:18:16 AM »

en nou is daar net twee dae oor...

die vraag is, is jou saak reg met die Groot Een?
Brian
Hero Member

« Reply #39 on: May 19, 2011, 09:27:52 AM »

two more sleeps...then SALVATION...oops do you think he'll know I'm an atheist?  WTF!!
Brian
Hero Member

« Reply #40 on: May 19, 2011, 09:40:44 AM »

and the Teapot Atheist says:
This is what a sane response to Camping looks like. It isn't saying, no, he's got the Bible wrong, its that he might very well have the Bible totally right, but who cares? The Bible tells us that the universe is 6,000 years old and was formed in a week. It tells us that language diversity comes from a smitten skyscraper and that human ethnic variance came from Noah's family. It tells us that leprosy can be cured by bird blood, that pi=3, that the world would end within a generation of Jesus's death, and that a dragon will swipe a third of the stars from the sky with its tail at the end of the world. This is comedy. Forget correcting Camping on the Bible's specifics: lets correct the Christians on using the Bible at all.
cyghost
Skeptically yours
Hero Member

Carpe diem

« Reply #41 on: May 20, 2011, 08:44:17 AM »

Die Tyd is Naai

Ek sit met 'n dilemma - ek skryf Dinsdag 'n eksamen en het nog nie begin leer nie. Ek wou môre begin het maar dink dit is heeltemal sinneloos gesien in die lig van die einde van die wêreld môre een of ander tyd. Aan die ander kant wil ek nie die tyd regtig verloor indien die wêreld maar net gaan voortbestaan nie.

Het enige iemand 'n tyd wanneer om die Gebeurtenis te verwag? Dan kan ek indien die uur aanbreek sonder fanfare, nog 'n paar uur studie inkry?
GCG
Hero Member

adele horn
« Reply #42 on: May 20, 2011, 08:50:17 AM »

supposedly gaan net 5000 lucky ones ge-rapture word.  die res van ons is business as usual.  en seriously, as 5000 mense skielik verdwyn, wie-de-fok gaan agterkom?  die res van ons sal deal met earthquakes and whatnot.  en supposedly, is ons klomp hier in die south heel ok.  nie vreeslik tectonic action nie, omtrent niks geothermal goodies nie (to my infinite dispair), en in elke dooms-day scenario wat ek al om tv gecheck het, is ons klomp hier heel goed af. 
so, bring it bitch.
cyghost
Skeptically yours
Hero Member

Carpe diem

« Reply #43 on: May 20, 2011, 08:54:11 AM »

Net 5000? So dit is nie die 144 000 van die JW's nie?

hmm, ek dink nie ek gaan kan studeer met aardbewings en uitbarstende vulkane nie.

So hoe lank na die gebeurtenis gaan ons moet voort sleep hieronder in die Suide? Verbrokkel die hele planeet dan nie? Effe teleurstellend in die groter skema....
Faerie
Hero Member

« Reply #44 on: May 20, 2011, 08:55:06 AM »

Gaan swot maar vir daai eksamen Cyghost, die wereld vergaan nie more nie, slegs die rapture neem plaas, die wereld gaan eers apparantly vergaan die 21ste Oktober, presies 5 maande later. Jy might as well plan for the future.

supposedly gaan net 5000 lucky ones ge-rapture word. 

Wats so lucky aan harp speel op 'n wolkie?Huh?  Dit klink sieldodend vir my.
Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Up
  Print  

Jump to: