South Africa Flag logo

South African Skeptics

December 16, 2017, 22:26:12 PM
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Go to mobile page.
News: Please read the forum rules before posting.

Skeptic Forum Board Index   Help Forum Rules Search GoogleTagged Login Register Chat Blogroll  
Pages: 1 ... 4 5 [6]   Go Down
  Print  
Author Topic:

Nee vir moffies [split]

(Read 26800 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Lilli
Sr. Member

Skeptical ability: +3/-0

Lelani Stolp
« Reply #75 on: January 11, 2011, 09:17:43 AM »

Fair enough. My bedoeling was dat as *enige* iets anders as sprokies verhale (met die lessies wat ons kan leer ingesluit), is dit useless.  Wink
Stem saam.
so gepraat van sprokiesverhale...ek't so 'n paar weke terug 'n hele bundel sprokiesverhale van Grimm Br, H C Anderson en Aesop gelees in hul oorspronklike maar vertaalde formaat...Jisses! Daar was 'n hele klomp wat totaal immoreel was (byv incest was OK tussen 'n Koning en sy dogter!) natuurlik ook moord etc...Baie van die verhale was amper onherkenbaar (Byv Cinderella etc). Hoekom het ek hulle gelees? Wonder self. Miskien my tweede childhood!
Ekt oor die vakansie vir die eerste keer die volledige werke van CS Lewis gelees. Wow - die goed wat vir kinders opgedis word is dikwels nogal.... uhm... vreemd. Waar dat daar verskriklik baie 'morally questionable' stuff in sprokies van vertel word. Selfs kinders weet (vermoed ek?) dat bloedskande dodgy is (die woord sê genoeg?) So is die sprokie presies geformuleer om kinders bloot te stel aan die idee dat dit net 'n storie is, en dat fiksionele karakters ander morele waardes mag hê as wat ons waarde aan toeskryf? Ek weet nie, eks net bly dat die stories altyd happy endings het. (OK, nie as jy die posisie van die heks in Hansie en Grietjie oorweeg nie...)
BoogieMonster
NP complete
Hero Member

Skeptical ability: +19/-1

« Reply #76 on: January 11, 2011, 11:50:59 AM »

Quote from: Afrikaans Traditional Song
Siembamba, mama se kindjie,
Siembamba, mama se kindjie
draai sy nek om, gooi hom in die sloot;
trap op sy kop dan is hy dood.
Brian
Hero Member

Skeptical ability: +8/-1

I think therefor I am, I think

« Reply #77 on: January 11, 2011, 16:22:16 PM »

BM, I suspect that ditty's origin was about a snake...sien die mamba, my child, kill it dead! Reminds me of an incident when I was 2; lived in a dorpie Okahandja Namibia and due to the heat my mother put me in a cot so that she could have some sleep in the afternoon. She heard me jabbering away, googling (real gurgles)and laughing. When she walked out to see what was potting there was this massive cobra, hood wide and swaying in front of me lying coiled up in the cot while I was talking to it!! WTF!! My ol' lady (she turned 94 last week), being a good golfer grabbed a club (forget what number it was) and took the snake's head off with one swipe. What they say about angels?
BoogieMonster
NP complete
Hero Member

Skeptical ability: +19/-1

« Reply #78 on: January 11, 2011, 17:53:22 PM »

That's definitely the best explanation I've ever heard.
cyghost
Skeptically yours
Hero Member

Skeptical ability: +12/-1

Carpe diem

« Reply #79 on: January 11, 2011, 19:54:33 PM »

Inderdaad, die blêddie ding maak nou sin!  Cheesy
Hermes
Hero Member

Skeptical ability: +18/-2

« Reply #80 on: January 11, 2011, 21:24:34 PM »

Meer oor Siembamba op Afrikaans>sprokies en rympies.
Pages: 1 ... 4 5 [6]   Go Up
  Print  

Jump to: